ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
1. Όλα τα είδη (φάρμακα, παραφάρμακα) μπορούν να επιστραφούν στον ΣΦΗΠ εντός 5 ημέρων από την αγορά τους, όταν αυτά αφορούν λάθη κατά την εκτέλεση της παραγγελίας(είτε από πλευράς του Συνεταιρισμού είτε του φαρμακείου).
2. Είδη ψυγείου επιστρέφονται μόνον εφόσον πρόκειται για λάθος κατά την εκτέλεση της παραγγελίας το αργότερο εντός 3 εργάσιμων ημερών μετά την ημερομηνία αγοράς τους και κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα επιστροφών (ΜΠΕΛΛΑ ΧΡΥΣΑ) ή τον Υπ. Φαρμακοποιό (ΝΙΚΟ ΣΑΠΙΔΗ) ώστε να φροντίσουν για την ασφαλή μεταφορά τους.
3. Προϊόντα στα οποία διαπιστώσετε πως απουσιάζει η ταινία γνησιότητας επιστρέφονται το αργότερο εντός 1 εργάσιμης ημέρας μετά την ημερομηνία αγοράς τους και κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα επιστροφών (ΜΠΕΛΛΑ ΧΡΥΣΑ) ή με τον Υπ. Φαρμακοποιό(ΝΙΚΟ ΣΑΠΙΔΗ).
4. Είδη στα οποία η ταινία γνησιότητας έχει ξεκολληθεί και επανατοποθετηθεί δεν γίνονται αποδεκτά παρά μόνο ως ληξιπρόθεσμα ή ληγμένα.
5. Προϊόντα ειδικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται παρά μόνο σε περίπτωση λάθους και κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα επιστροφών εντός 3 εργάσιμων ημερών.
6. Προβληματικά προϊόντα (ελαττωματικά, τσαλακωμένα ή κατεστραμμένα κατά την μεταφορά κτλ.) και προϊόντα που καλύπτονται από εγγύηση (πιεσόμετρα, θερμόμετρα κτλ.) επιστρέφονται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το τμήμα επιστροφών.
7. Είδη τα οποία έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά ή παρέμβαση στη συσκευασία τους (τσαλακωμένα, αυτοκόλλητα από τιμές, γραμμένα με στυλό κτλ.) δεν γίνονται αποδεκτά παρά μόνο ως ληξιπρόθεσμα ή ληγμένα.
8. Ληξιπρόθεσμα Προϊόντα τα οποία έχουν λήξει ή λήγουν εντός του τρέχοντος κάθε φορά εξαμήνου επιστρέφονται στο Συνεταιρισμό στις ημερομηνίες και σύμφωνα με τις οδηγίες που ανακοινώνονται στο κάθε εξάμηνο με σχετική επιστολή.
9. Ληγμένα Προϊόντα που προορίζονται για το Πρωτόκολλο Καταστροφής επιστρέφονται στο Συνεταιρισμό στις ημερομηνίες και σύμφωνα με τις οδηγίες που ανακοινώνονται στο τέλος κάθε έτους με σχετική επιστολή.
10. Προϊόντα για τα οποία έχει κοινοποιηθεί εντολή ανάκλησης επιστρέφονται στις ημερομηνίες που ανακοινώνονται σε σχετική επιστολή με ξεχωριστό δελτίο αποστολής για ΑΝΑΚΛΗΘΕΝΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ . Πέραν του χρονικού διαστήματος δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ανακληθέντων προϊόντων.
ΔΕΛΤΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Επισημαίνουμε ότι ο κώδικας Βιβλίων & Στοιχείων ορίζει ότι στα Δελτία Αποστολής με τα επιστρεφόμενα είδη θα πρέπει:
• Να αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα και του παραλήπτη (Α.Φ.Μ. Δ.Ο.Υ. , Διεύθυνση, Επάγγελμα, κ.τ.λ.)
• Να αναγράφεται είδος ,ποσότητα και το σύνολο των τεμαχίων.
• Να αναγράφεται η αιτιολογία επιστροφής (ληξιπρόθεσμα, ανάκληση, εμπορεύσιμα, κλπ..)
Επιπρόσθετες Διευκρινήσεις:
• Οποιαδήποτε μη αιτιολογημένη επιστροφή και επιστροφές που δεν πραγματοποιούνται σύμφωνα με την πολιτική του Συνεταιρισμού θα αποστέλλονται πίσω στο Φαρμακείο.
• Για την διευκόλυνση της διαδικασίας παρακαλούμε οι επιστροφές να δίνονται στους οδηγούς κατά την παράδοση της πρώτης (πρωινής) παραγγελίας στα φαρμακεία.
Για οποιαδήποτε άλλη ειδική περίπτωση καθώς και διευκρινίσεις σχετικά με τα παραπάνω μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα επιστροφών (ΜΠΕΛΛΑ ΧΡΥΣΑ) στο τηλέφωνο 23310-77840 ή με τον Υπ. Φαρμακοποιό (ΝΙΚΟ ΣΑΠΙΔΗ) στο τηλέφωνο 23310-77816.
Ευχαριστούμε για την συνεργασία.
Με εκτίμηση
Για τον Σ.Φ.Η.Π.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΠΙΔΗΣ (ΥΠ. ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ)
ΜΠΕΛΛΑ ΧΡΥΣΑ (ΥΠ. ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ)